تم حذف المحتوى تمت إضافة المحتوى
Mbazri (نقاش | مساهمات)
سطر 192:
# از سوی همرزمانش به عنوان یک تاریخ‌نگار نظامی یا منبع موثق درباره موضوعات نظامی شمرده شود.
 
تطبیق این شرایط بر مقالاتی که شما ساخته‌اید، مرا ناچار به حذف بسیاری از آنها خواهد کرد. در روزهای آینده مقالات مربوط به نظامیان ایرانی را مجددا بررسی و در صورت عدم تطابق آنها با سیاست حذف خواهم کرد، آنها هم که شرایط را داشته باشند، با کمال میل باقی خواهند ماند. شاد و موفق و پرکار باشید.--[[نقاش المستخدم:Elph|عباس]] 15:52، 2 أغسطس 2020 (ت  ع  م)
 
:شكرت أعلاه المستخدم باللغة الفارسية لجهوده وشرحت له بأن الكثير من المقالات المتعلقة بالشخصيات العسكرية التي أنشاءها لاتحقق الملحوظية وسأقوم بمراجعتها وسأحدفها إن كانت تستحق الحذف. بالطبع باب [[ويكيبيديا:إخطار الإداريين/استرجاع|طلب الاسترجاع]] سيبقي مفتوحا وإن كانت المقالات تحقق المعايير سيتم استرجاعها. '''أرجو الإشارة لي في طلبات الاسترجاع.''' تحياتي--[[نقاش المستخدم:Elph|عباس]] 09:55، 4 أغسطس 2020 (ت  ع  م)
::{{ر|Elph}} با سلام و خسته نباشید خدمت شما.
::با اجازه من هم به فارسی می نویسم تا بتوانم بهتر مفهوم را منتقل کنم تا ان شاءالله ابهامی نباشد.
::ابتدائا خوشحالم که بعد از مدتها پیام شما را در صفحه خودم می بینم. بعد از آن یک درددل با شما بکنم که امیدوارم اگر می توانید خودتان کمکی برسانید وگرنه گله من را به دوستان رده بالا برسانید. والا همین طور که می بینید من مدت مدیدی است در عربی فعالیت ندارم. تمامی دسترسی هایم (تاکید می کنم تمامی دسترسی هایم) به دلیل ترجمه و انتشار مقاله [[عملية نصر من الله]] گرفته شد و علت عدم تسلط به عربی بیان شد که خیلی بهم برخورد و برایم واقعا ناراحت کننده بود. مقاله هم بدون ایجاد نظرخواهی حذف شطب شد. حتی برای گرفتن دسترسی من درخواست هم داده نشد و مدیر صالح مستقیما و بدون هیچ حتی تذکری (که معمولا مرسوم است پیش از اعمال کنش مدیریتی تذکری بدهند و یا ... تا کاربر کارش را اصلاح کند) تمام دسترسی هایم را گرفت. منی که 5-6 سال سابقه فعالیت در ویکی عربی دارم و صدها مقاله منتشر کرده ام و هزاران ویرایش دارم، حتی دسترسی بارگذاری تصویر و مراجع تلقائی هم ازم گرفته شده است. بهرحال این مساله باعث دلسردی و عدم رغبت من به ادامه فعالیت شد. ممکنه بفرمایید درخواست بررسی بدم که داده ام. البته این منطقی و درست نیست که دسترسی ها بدون درخواست و طی روند قانونی گرفته شود و بعد به کاربر بگوییم حالا برو دنبال پس گرفتنش. واقعا اگر همین روند در مورد شما در هر زبانی انجام شود، چه واکنشی خواهید داشت؟ خلاصه اگر کاری از دست شما برمیاد خوشحال میشم این محبت را در حق من داشته باشید.
 
::و اما درباره سرشناسی افرادی که فرمودید. ببینید عباس عزیز خیلی قبلا در این باره بحث داشته ایم. در صفحات نقاش حذف، صفحات بحث فردی، صفحات استرجاع، میدان اداریین و ... و این چیزها تازه نیست. شاید آخرینش [https://ar.wikipedia.org/w/index.php?title=%D9%88%D9%8A%D9%83%D9%8A%D8%A8%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D8%A7:%D8%A5%D8%AE%D8%B7%D8%A7%D8%B1_%D8%A7%D9%84%D8%A5%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D9%8A%D9%86/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D8%B9/%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%A9&diff=prev&oldid=25724084 اینجا] بود که شما را ارجاع می دهم به مطالعه آن. براساس بررسی که مدیر ابراهیم انجام داد، نظرش بر سرشناسی کامل و بدون بحث فرماندهان شاخه های اصلی (یعنی نیروی زمینی، هوایی (هوافضا)، دریایی و پدافند) ارتش و سپاه ایران بود. تنها نقطه ای که ابهام وجود داشت، درباره فرمانده بسیج و یک فرمانده دیگر بود. بنابراین صفحات [[علي رضا تنكسيري]] (فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، [[عزيز نصير زاده]] (فرمانده نیروی هوایی ارتش)، [[محمد حسين دادرس]] (فرماندهی نیروی زمینی ارتش بمدت 3 سال)، [[فرزاد اسماعيلي]] و [[علي رضا صباحي فرد]] (فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش)، [[حسين خانزادي]] (فرمانده نیروی دریایی ارتش)، [[أمير علي حاجي زاده]] (فرمانده هوافضای سپاه)، [[كيومرث حيدري]] (فرمانده نیروی زمینی ارتش)، [[أحمد رضا بوردستان]] (فرمانده پیشین نیرو زمینی ارتش)، [[حبيب الله سياري]] (فرمانده پیشین نیرو دریایی ارتش)، که شما حذف نموده اید، نباید حذف می شدند. شما حتی صفحه [[عبد الرحيم موسوي]] که الان فرمانده کل ارتش هست رو هم حذف کرده اید. اینکه دیگر معیار اول است. ضمنا اینطور نیست که شما نوشتید «در بخش ویژگی‌ها آمده که نظامیان می‌توانند در '''ویکی عربی''' مقاله داشته باشند اگر ...». چنین چیزی در [https://ar.wikipedia.org/wiki/%D9%88%D9%8A%D9%83%D9%8A%D8%A8%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D8%A7:%D9%85%D9%84%D8%AD%D9%88%D8%B8%D9%8A%D8%A9_(%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D9%8A%D8%A9_%D8%B9%D8%B3%D9%83%D8%B1%D9%8A%D8%A9)#%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B7_%D9%85%D9%84%D8%AD%D9%88%D8%B8%D9%8A%D8%AA%D9%87%D8%A7 این بخش] نوشته نشده. چون این قوانین عام هستند و مخصوص عربی یا فارسی یا انگلیسی نیستند. اغلب این شخصیت ها در فارسی و انگلیسی و برخیشان در زبانهای دیگر صفحه دارند و شما به خوبی می دانید که قوانین سرشناسی مربوط به زبان خاصی نیست و عمومی است. همچنین ببینید اساسا خیلی از این افراد در جنگ ایران و عراق شرکت داشته اند و این معیار هشتم را ارضا می کند. خیلی از اینها اصلا به طور کلی سرشناس هستند (فارغ از سرشناسی نظامی) یعنی سرشناسی عمومی را برمی آورند. نمی دانم آیا موارد دیگری از کاربران دیگر هم بوده یا نه. بهتر بود شما برای بررسی سرشناسی اینها نظرخواهی ایجاد می کردید. چون می دانید که این موارد مشمول [[وب|شطب]] نمی شوند. الان که دفعةً شطب کرده اید و از من می خواهید که مسیر استرجاع و احیا را طی کنم باز کار واقعا سخت می شود و کلی از وقتم گرفته می شود. لطفا یا براساس نظر مدیر ابراهیم احیایشان کنید و یا اگر موافق آن نیستید، برایشان نظرخواهی حذف تشکیل دهید.
::راستی شما قبلا [[حسن باقري]] را حذف کرده بودید. این یکی که دیگه اصلا تو دل جنگ بوده و فرمانده چندین عملیات و در جنگ کشته شده. آیا این شخصیت هم معیار 5 و 8 را برنمی آورد؟ لطفا این یکی و عبدالرحیم موسوی را احیا کنید.
::طولانی شد.
::امیدوارم بتوانیم به نتیجه مثبت و منصفانه ای به نفع دانشنامه برسیم.
::متشکرم.--[[مستخدم:Mbazri|<span style="color:#8A0808; font-size:21px; font-family:traditional arabic;">'''محمد'''</span>]] <sup>[[نقاش المستخدم:Mbazri|<span style="color:#339900; font-size:18px; font-family:traditional arabic;">'''(☎)'''</span>]]</sup> 08:46، 11 أغسطس 2020 (ت ع م)